Gry flash i Animacje flash oraz Filmiki
Tylko wyselekcjonowana rozrywka!

GWARANCJA:
U nas nie znajdziesz
wyskakujących reklam!

Flaszki! - menu
Partnerzy: Poki.pl
Wyszukaj Flaszkę
10 najlepszych!

Flaszka: STRASZNA TWARZ DZIEWCZYNKI

x Zamknij powyższą reklamę ^
Czas pozostały do wczytania flaszki: 8 sekund.

    
Pobierz tą flaszkę na dysk TERAZ! »
OCEŃ:     1  2  3  4  5     (Aktualna ocena flaszki: 0.00 )

KOMENTARZE                      + dodaj komentarz

/;/ - 24-11-2007, 16:51:49
wacle nie straszne ;/
POllaa - 01-12-2007, 22:09:53
Zajefajne :):):):):)
Pietro - 02-12-2007, 19:16:47
straszne to to nie jest :/ bardziej wystraszyłem sie przy zoekenie bo nie wiedziałem o co chodzi.
wojtula95 - 23-12-2007, 19:55:04
widziałem lepsze rzeczy
damcio (mail) - 09-01-2008, 17:26:09
zajefajne nie opowiadajcie bzdur
Asiulla - 16-01-2008, 13:21:58
Beznadziejne dużo lepsze widziałam filmiki.Nawet nie jest straszne tylko troche śmieszne .Małe dziecko nawet sie tego nir przestraszy .
anonim (193.41.113.228) - 16-01-2008, 18:55:23
ee tam ja sie przestraszylam
artur (mail) - 02-02-2008, 17:31:37
jj.ten.czołek.h.
Kasiek (mail) - 09-02-2008, 20:06:35
BOZE!!! Ale to bylo straszne!!!1 Ja spac po tym nioe moglam!!! Serio!!!
Alex (mail) - 13-02-2008, 10:38:10
W cale nie straszne tylko śmieszne a w cale to nie jest rzeczywiste !!! (~_~) pozdro
avril (mail) - 19-02-2008, 17:19:07
Phi ... widzilalam lepsze to jest glupie mysla ze sie ktos przestraszy - beznadzieja ! piszcie 848872
avril (mail) - 19-02-2008, 17:20:48
sory 848872 :P
Martyna13 - 28-02-2008, 17:41:22
mama 13 lat i na początku nie byłam pewna czy to ogladac bo pszecierz niektórzy nie mogli po tym spac ale ja po oglądnieciu mysle ze to głupie a nie straszne.Kto sie ze mna zgadza
anonim - 03-03-2008, 20:46:03
to bylo dobre!!! mogla by tak nagle nie wystawiac mordy bo normalnie...to straszne
fumi - 13-03-2008, 19:08:23
o boze !!! spadlam z krzesla!...ze smiechu :}
... - 24-03-2008, 09:58:46
ale sie przestraszyłam o boshe
Avril_lavinge - 28-03-2008, 15:02:03
Głupie
hania - 16-04-2008, 11:36:07
śmieszne raczej niż straszne, ale fajne jest
Tomcio - 07-05-2008, 15:18:02
to faza
alinka (mail) - 18-05-2008, 16:46:59
to wcale nie jest straszne tylko głupie i to BARDZO nie wiem co na ten temat powiedzieć
grzybol - 25-05-2008, 19:30:13
fajne take spaokojen ale na koniec super:P
Marta - 02-06-2008, 21:26:01
nawt nie takie straszne ale za 1 razam sie przestraszylam az zmkłam oczt pozdrawiam
anna (mail) - 12-06-2008, 21:10:10
fajny filmik
aga (mail) - 21-06-2008, 20:12:16
fajne
ichigo (mail) - 17-07-2008, 22:02:27
Na końu taj się troche dygłem bo miałem głośnki ustawione głośno ;p
Zosia - 02-08-2008, 16:36:18
Z porównaniem z moją nauczycielką to to jeszcze nic :)
sol - 07-08-2008, 22:13:06
o kur... to bylo zajebiste!
wiki - 20-08-2008, 21:47:56
boże nie byłóo straszne ale nie mogłam na to patrzec było obrzydliwe
das (mail) - 21-10-2008, 20:50:16
asdas
Bartek (mail) - 18-11-2008, 16:12:08
Wcale nie jest straszne(przerobione na kompie):-)
Kami$$ka - 03-12-2008, 22:28:02
e tam tandeta bywaly straszniejsze rzeczy a nie taki trolowaty ryj :)PRZYNAJMIEJ JEST SIE Z CZEGO BECZYĆ HEHEHEHE mogli by puścić jakąś krwawą masakre np. piła V xD to zaje****y film polecam :):):):)
Tola - 04-12-2008, 21:06:43
lol i spoxx
Tomek12454 - 16-12-2008, 21:30:34
Spokxik:P ciekawe jak to zrobili:) he he:P
roksi (mail) - 25-01-2009, 20:54:39
zajfajne
marcioszka - 27-01-2009, 12:49:37
najśmieszniejsze to to jak ta dziewczynka sie przestraszyła i jak odskoczyła ha ha ha
DODA (mail) - 04-02-2009, 10:43:38
ten filmik jest beznadzeijny bardziej brechta z tego odchodzii
magda:))) (mail) - 10-03-2009, 08:37:52
fajne ale widziałam lepsze:)))
PAULINA - 15-03-2009, 13:41:27
STRASZNE
adaa - 15-03-2009, 20:35:26
zawalu mozna dostac ale widac ze sztuczne xD
L - 22-04-2009, 18:41:22
nie starszne ale smieszne...niektorzy moga sie przestraszyc...
Laura - 06-11-2009, 17:03:55
tylko napisy!
Laura - 06-11-2009, 17:04:47
Ada Mądżyk?
Taka sobie ja - 19-11-2009, 16:55:47
Ja się przestraszyłam ;D
vandal - 25-11-2009, 21:04:04
gupie
kina - 02-12-2009, 17:07:59
1288393 piszcie
k.a.s.i.a.! - 18-12-2009, 08:22:32
to jest śmieszne cała klasa brechtała się z tego na lekcji.!
dawidjump - 19-12-2009, 13:04:23
lux:DD
wikusia80 - 23-12-2009, 11:21:07
aż mi się w głowie zakręciło o matko!!!
Marco - 29-12-2009, 18:26:13
HaHa !!! To śmieszne a nie straszne ;/;/
sylwuś - 30-12-2009, 19:45:16
i to ma być straszne ha ha ha:P piszcie 1779329:)
karolina - 02-01-2010, 19:37:36
glupie
marcin olo - 10-01-2010, 08:51:42
głupie
michal frydrych - 24-01-2010, 23:16:29
zal teg
bsaoqjbx - 04-02-2010, 17:05:47
hahaha xdd
Fuk $ wtf? - 04-02-2010, 18:46:39
mega fajne spadlem prawie z krzesla :D:D mega zajebiste!!!
ja piotrek - 06-02-2010, 20:12:43
dobre :D
ja piotrek - 06-02-2010, 20:12:52
dobre :D
fajne - 06-02-2010, 20:14:39
hehe :]
mucha - 08-02-2010, 14:14:05
xdxdxdxd nudy na pudy do bani xd legia mistrzem polski vxf
lol żal - 13-02-2010, 15:32:36
to ma byc straszne yy
PatrykM257 - 14-02-2010, 13:54:04
oho jakie straszne a mam tylko 10 lat
armagedon - 18-02-2010, 14:43:08
aa muj syn mial 7 lat i się tak wystraszyl rze muwi tato ja niechce miec dziewczyny
weronika - 28-02-2010, 17:52:57
straszny filmik:)
weronika - 28-02-2010, 17:52:59
straszny filmik:)
ksiezniczka z Płocka - 03-03-2010, 11:55:58
heh fajne ale nie atke straszne jak by sie wydawalo:) ale spox filmik!!!
ksiezniczka z płocka - 03-03-2010, 11:57:03
heh fajny filmik ale nie taki straszny jak myslalam:):) ale spoz zrobiny!!!
wewewe200 - 06-03-2010, 23:05:44
mama to zobaczyla a ja ogladalam teszto wyskoczyla ta twasz
Mala - 07-03-2010, 15:08:55
O Boze!Mam zawal!:)
agatka - 07-03-2010, 16:36:34
jak zobaczylam tom twarz to tak w sercu mnie dgrnelo i na pewno kazdego z was troche tylko nie chcecie sie przeyznac bo nie chcecie zeby kazdy wiedzial jake jestescie jak sie boicie JAK CHCECIE PISZCIE NA GG : 7146142
Doda - 16-03-2010, 17:19:26
niee straszne o boże jaki żal jacie niemoge :P:P...
SUZI ;** <3 - 21-03-2010, 18:59:10
Haha co za Wariatka z niej myśli że ktoś się tego przestraszy moja przyjaciółka ma młodszą siostrę która ma 3 latka i ona nawet się śmiała z tego:) A ty Cała Głupia Agatko myślisz że każdy się będzie brzydala bał nie jesteśmy boi dutki jaka ty Głupia jesteś ;/
marla113 - 27-03-2010, 12:49:00
ale ,,straszne ' omg
tom300 - 01-04-2010, 11:48:41
nic strasznego e słabe teletubisie są jusz straszniejsze
filnek - 03-04-2010, 10:23:35
Hah xD Dałem się nabrać. Dźwięk tak głośny , że aż ze słuchawek zdjętych było to słychać :P Dodaję do mojej listy screamerów
ZIomki - 06-04-2010, 21:09:22
ale straszne aż się pośmiałem
Wampir i śpioszek - 08-04-2010, 10:30:30
maj gasz ja tam sie nie bałam fotomontaz i tyle ale niezłe
jaxD - 11-04-2010, 14:43:15
ŻAL!!! haha takie straszne że omało nie pękłam ze śmiechu haha !!!
Kuba - 23-04-2010, 17:41:55
podrobione
hipokryta - 03-05-2010, 18:25:14
to ma by straszne buahahaha nawet nie śmieszne żal poprostu :/
anonim (87.207.53.233) - 06-05-2010, 18:34:10
słabe w ogóle nie straszne
Nataś - 10-05-2010, 13:11:13
Żal ... Mój brat który ma cztery lata się tego nie przestraszył ;P
SIWY - 10-05-2010, 22:53:22
beznadziejny
mniam mniam - 18-05-2010, 20:29:16
ma talent dziewczyna :D:D:D
pati - 26-05-2010, 14:04:26
uu llaallaa
pati - 26-05-2010, 14:05:12
uu llaallaa
cj - 21-06-2010, 15:47:00
żal
cj - 21-06-2010, 15:47:19
żal
demi - 28-06-2010, 14:28:48
takie se ale fajne:P:)
Simonna - 29-06-2010, 18:16:41
Mocne
Marlenka ^^ - 20-07-2010, 15:33:02
Haha !!! :D Zejeb!ste ! xD Moja kuzynka prawie zawału dostała :D Nie wiem czego się wystraszyła ^^
Marlenka ^^ - 20-07-2010, 15:34:01
Haha !!! :D Zejeb!ste ! xD Moja kuzynka prawie zawału dostała :D Nie wiem czego się wystraszyła ^^
Oliwia :) - 23-07-2010, 12:49:24
ten filmik w ogóle nie był straszny tylko ŚMIESZNY!!! widziałam lepsze!!!
Oliwia :) - 23-07-2010, 12:55:02
ten filmik w ogóle nie był straszny tylko ŚMIESZNY!!! widziałam lepsze!!!
Oliwia :) - 23-07-2010, 12:55:02
ten filmik w ogóle nie był straszny tylko ŚMIESZNY!!! widziałam lepsze!!!
kubacki ^ ^ - 21-10-2010, 15:41:16
żal cienkie moja siostra ma 7 lat i się zaśmiała i pokazałem to całej klasie i tak się śmiali że było słychać w całej szkole serio ^^)
Slicznootka;) - 26-10-2010, 19:09:12
DEEBILE POOBEJRZCIE DO KOŃCA I MACIE STRASZNE DO KURVY NNĘDZY!
wasza mama - 27-10-2010, 02:22:45
Ale sie głupie dzieci podniecacie. Nie wiem tylko czym.
dżozef - 08-11-2010, 13:31:41
mocne jak nie wiem ;-)
lizak - 16-11-2010, 15:41:15
widać ze rozpieszczona gówniara ^^
nie mam podpisu - 22-11-2010, 13:14:14
To nie strasyne tzlko troche śmiesyne
agusia stefan - 27-11-2010, 17:59:45
ej ale głupia gra daje ocenke 1 jakies
marraa - 16-12-2010, 16:11:33
hahaha ja to się ze śmiechu posikałam ; D ; )
ilona i ola - 17-12-2010, 21:03:16
spadłyśmi z koleżanką z krzeseł :) ja chce jeszcze raz!!!
19063677 GG moje ;p - 27-12-2010, 20:05:46
hahaha niezłe ale nie straszne ;]
19063677 GG moje ;p - 27-12-2010, 20:06:25
hahaha niezłe ale nie straszne ;]
19063677 GG moje ;p - 27-12-2010, 20:06:27
hahaha niezłe ale nie straszne ;]
19063677 GG moje ;p - 27-12-2010, 20:07:05
ha ha ha niezłe ale nie straszne ;]
betka109 - 03-01-2011, 19:17:00
Ha Ha fajne :) Tylko to nie jest straszne
leon - 08-01-2011, 12:14:20
o boże kur*** to szatan !!! szatan
*-*marian - 12-01-2011, 10:47:44
ale głupie to wcale nie jest smieszne.gorzej wygląda moja dyrektorka w szkole buu
;p - 26-01-2011, 10:31:23
ja tylko troche podskoczylem to 3%/100% straszne
niki23062 - 14-02-2011, 21:38:35
ale bachor to jest szatan
niki23062 - 14-02-2011, 21:39:03
ale bachor to jest szatan
Dr.Klopsik - 28-03-2011, 21:38:46
o jeju ale sie przestraszyłem... ;( łee... a jakbym zawału dostał... ? to kto by sie opiekowal moja krowa i świnką ... kto by im gnoj wywalal ??? ;(
Dr.Klopsik - 28-03-2011, 21:39:03
o jeju ale sie przestraszyłem... ;( łee... a jakbym zawału dostał... ? to kto by sie opiekowal moja krowa i świnką ... kto by im gnoj wywalal ??? ;(
Dr.Klopsik - 28-03-2011, 21:39:29
o jeju ale sie przestraszyłem... ;( łee... a jakbym zawału dostał... ? to kto by sie opiekowal moja krowa i świnką ... kto by im gnoj wywalal ??? ;(
Dr.Klopsik - 28-03-2011, 21:40:05
o jeju ale sie przestraszyłem... ;( łee... a jakbym zawału dostał... ? to kto by sie opiekowal moja krowa i świnką ... kto by im gnoj wywalal ??? ;(
anonim (79.187.71.10) - 29-11-2012, 09:06:32
to nie bylo straszne tylko śmieszne jajkuu))):::::
a - 18-01-2013, 13:53:17
Nie wchodzi


DODAJ TWÓJ KOMENTARZ:
Wpisz komentarz:
Twój podpis
Przepisz tekst z obrazka token       
Wyślij link znajomemu:  
Wstaw flaszkę na swoją stronę/bloga:  
Losowe flaszki
Umbilical Brothers - Walka na fakeryOstatni tygrys tasmańskiBubble TroubleBackkom - Gloomy Thunderray4x4 Rallycombitic global nizagara “Last year, we finished eighth and we had bad communication on the back end, letting people run the ball on us,” Wilkerson said. “Like Demario said, we do those three things, no reason why we couldn’t be number one or top five. So I do agree with Rex, we’ve got the talent to be a top-five defense.”
21257   1.85 (4027)   3
')" onMouseout="hideddrivetip()">Clover - Czterolistna KoniczynaClick raceSponge Bob Pizza TossSód z chloremRobokillFunny Cats - Śmieszne kotyWoda w dźwiękach