Gry flash i Animacje flash oraz Filmiki
Tylko wyselekcjonowana rozrywka!

GWARANCJA:
U nas nie znajdziesz
wyskakujących reklam!

Flaszki! - menu
Wyszukaj Flaszkę
10 najlepszych!

Flaszka: ANI MRU MRU - TOFIK

x Zamknij powyższą reklamę ^
Czas pozostały do wczytania flaszki: 8 sekund.

    
Smieszne zdjecia
OCEŃ:     1  2  3  4  5     (Aktualna ocena flaszki: 0.00 )

KOMENTARZE                      + dodaj komentarz

Bam Margera (mail) - 05-02-2007, 12:20:33
Jak on może pisac że Britney Spears jest brzydka lepiej niech p;opatrzy w lustro
Ziom - 21-04-2007, 17:32:58
qur... ale super
maciek (www) (mail) - 28-04-2007, 16:59:35
E ty Bam Margera Britney Spears jest brzydka :D
Ziom (www) (mail) - 28-04-2007, 17:08:56
ty Bam Margera tez mam coś do powiedzenia Britney Spears jest brzydka!!!
ziomal (mail) - 12-02-2008, 16:21:47
Ten kabaret jest super wogóle lubie kabaret ANI MRU MRU
KICIA (mail) - 14-02-2008, 15:04:31
KABARECIK SUPER PRZYŚLIJCIEMI AUTOGRAFY NA ASZI@BUZIACZEK.PL
youtube=joł tup - 27-03-2008, 14:48:35
to jest suuper
Krajeś - 08-04-2008, 13:16:23
Extra trochę nieteges ale extra!!!
qasw - 28-06-2008, 16:24:18
ale super
Ashley - 13-07-2008, 12:56:03
orginalne :P
100zio (mail) - 23-01-2009, 13:24:27
afz agd...{ujoc fhfawqkoqhpjouy
Piotr (mail) - 29-08-2009, 19:23:04
to mój ulubiony kabaret
ktoś (mail) - 26-10-2009, 14:43:22
żalowy i usuniony żal!!!
Kamil246 - 07-11-2009, 15:00:43
Bo Britney jest brzydka i do tego nie umie śpiewać ten kto lubi Britney naprawde jest konpletnym debilem
Paulaa - 27-11-2009, 14:45:27
ja nie lubie britney ale ma niektore fajne piosenki ;pp a kabaret wyszedl im ssuuper ;]]
m s h e - 28-12-2009, 16:03:01
super
emi - 10-01-2010, 15:55:19
takie sobie
emi - 10-01-2010, 15:56:42
dobiero obejrzałam fajne
MISTRZ 193 - 29-01-2010, 16:30:41
super jest i pani z krzyżykiem
Ania - 16-05-2010, 12:17:18
Ej wez pisze ze ten film wideo jest juz niedostepny z powodu otrzymania roszczenia dotyczącego praw autorskich przez twp. A tak wogule pozdro dla emi xD :)...:)
Ania - 16-05-2010, 12:18:48
Ej wez pisze ze ten film wideo jest juz niedostepny z powodu otrzymania roszczenia dotyczącego praw autorskich przez twp. A tak wogule pozdro dla emi xD :)...:)
Ziomek - 10-09-2010, 18:00:42
Zajebisty jest ten kabaret pozdr


DODAJ TWÓJ KOMENTARZ:
Wpisz komentarz:
Twój podpis
Przepisz tekst z obrazka token       
Wyślij link znajomemu:  
Wstaw flaszkę na swoją stronę/bloga:  
Losowe flaszki
Dirt BikeSędziobójcaAkustyczna lewitacjapurchase antabuse online The figures will trigger yet more controversy on the cost-of-living crisis. Labour shadow chancellor Ed Balls at the weekend said George Osborne was "in denial" over the effects of low wages and spiralling inflation on the nation.
20598   3.00 (2124)   0
')" onMouseout="hideddrivetip()">Reaction timePet Connect4 Seconds FuryOpen Doors 2Iluzje Billa NyeHaplandStilt WalkersKichnięcie PandyUtrata wagi z Photoshop

Wszystkie animacje i gry on-line oraz filmy i filmiki flash, a także inne obiekty w formacie SWF, przedstawione na tej witrynie, są wyłączną własnością ich autorów. Administratorzy, twórcy i moderatorzy serwisu Flaszka.pl nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników w komentarzach. Komentarze wulgarne, obraźliwe, propagujące przemoc lub nienawiść oraz komentarze marketingowe i reklamowe, a także całkowicie niezwiązane z treścią flaszki - będą usuwane przez moderatorów serwisu lub algorytm filtrujący.